2008-01-31

Att känna sin begränsning

Jag har lite svårt att inse min begränsing. Detta har resulterat i att jag har j-gt ont i knäet nu. Och det börjar blir riktigt blått :-) Oroar mig lite för sportlovet, jag som fullkomligt älskar att köra utför.. tänk om det inte går.. Har redan börjat småprata om att gå på tur med längdskidor. KP skrattar åt mig och tycker att jag som vanligt befarar det värsta. Han känner mig väl den mannen. Men det är en bra överlevnadsstrategi, jag blir sällan besviken snarare tvärtom.

Men jag skulle ha tagit det lite lugnare med benet i veckan. Som tröst ska jag och bästaste ägna oss åt lite avancerad shopping i morgon.. Ingen fara vi ska endast äntra en eller max två butiker.

Nu ska jag avsluta kvällens bokslutsarbete och krypa ner i sängen. Någon ska få värma mig i natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig benet.