2008-01-13

Jag pustar ut

Det är kul att fylla år! Tack alla för gratulationer. Både via MMS och här via bloggen. Vad glad jag blir! Tusen tack!

Det blev en finfin födelsedag. Paket har jag fått i massor. En slalomhjälm, välbehövligt som jag harschade runt i backarna vid nyår. Vart tog min sköna carvingstil vägen? Försvann den tillsammans med benmusklerna månne.. Fick även fotvårdsprodukter och det var inte så konstigt som jag gnällde över ont i fötterna i Säeln ;-) Ett armband, fina blommor, halsband och örhängen, en speciell tallrik av teensen och en tomte av minstingen.. mm mm

Framför allt har jag haft trevligt och umgåtts med familj och vänner. Det är största anledningen till att fyllla år numera. Man tar sig tid att träffas.

Men det tar på krafterna, med ålderns rätt antar jag.. så nu packar jag ihop, kryper ner i soffan tillsammans med "kvällstidningarna" och pustar ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott.