2008-01-27

Svanhopp

Jaha självfallet stod jag för dagens dramatik också. Ett mindre elgegant svanhopp ner för en isig trappa gör att jag har gjort något riktigt illa med leden precis under knäskålen. Svimmade två gånger och jag mår illa och har frossa. Har precis pratat med sjukvårdsrådgivningen men orkar inte åka och sätta mig på en fullsatt akutmottagning. Ska ta starka värktabletter och bada varmt så får vi se imorgon.

Är det lika illa så blir det frakturmottagningen. Har jag tur har det lugnat ner sig. Jag tål en del smärta så när jag gråter av smärta gör det j-t ont.

Bra skyttedag var det iallafall... Tack för alla gratulationer, jag är riktigt nöjd. Har aldrig skjutit så bra på en så svår bana. Revolvervarvet däremot.. ja ja, jag kom inte sist i allfall.. :-) Jag kom näst sist!! Ha ha ha

Nu väntar liggläge med tablettrus..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sök vård. Det kan bli strul framöver och då kanske det var värt att åka in gumman.

Anonym sa...

Grattis till bra skytte! Om jag kommer igång lite mer i sommar kanske jag ber om experthjälp.
Osis med knät. Hoppas du mår bättre och det reder upp sig utan läkarhjälp. Må gott

Anonym sa...

Hörrudu min kära prusiluska, klart du får experhjälp. Jag har ju tjatat på dig att gå ett varv med mig som mentor. Knäet bättre! Vi höres

Anonym sa...

Skönt att höra tt det bättrar sig, skulle bli lite ensamt på revolvervarven annars! ;-)

Anonym sa...

Coach: Jag är ju inte något hot i revolver direkt..:-)...än iallafall.. Har fått ett jättebra knäskydd med skenor..som verkar fungera bra