2008-01-04

Borta

Mina två senaste inlägg är raderade..lika bra det..

Har egentligen ingen lust att kommentera eller kritisera en vilt främmande människas tankar i MIN blogg.. Eller hur:-)

Hur som helst så är jag rastlös. Väntar rastlöst på att teensen ska komma hem från sin pappa.

Samma visa varje vecka. När fredagen kommer blir jag rastlös, antingen för att jag längtar efter teensen eller så längtar jag efter varannanfredagskvällsmys med kära pojkvännen. Han är likadan.

Tittade mig omkring i huset och funderade en stilla stund på att stääääda. Konstaterade krasst att det är ju fortfarande julstädat och fint. Släckte ett par lampor och tände ljus. Inte en dammråtta eller ett katthår syns. Det mina vänner är vad jag kallar städning det;-)

Ni som läst mina två borttappade inlägg till er vill jag bara säga: Ni kommer fortfarande aldrig få veta i den här bloggen om när, hur var eller om vi överhuvudtaget har sex jag och kära pojkvännen;-)

Till Malte, Gatuflickan och Bästaste vännen har jag ett viktigt uttalande: Det ska bli skönt att få skjuta lite i helgen. Och det kommer vara alldeles förbjudet att tala om hästar då! Ha! Sen är det fortfarande så att jag vann TP! Ingen annan, bara jag!

Nu så.. Dags att återgå till mina egna bekymmer.. kolla av ammo.. handvärmare.. och annat viktigt.. Trevlig kväll alla.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det här med lite mysbelysning har stor effekt på städvånda, håller med dig !

Sen det här med TP får vi helt enkelt lösa på så sätt att vi tar en omgång till vid tillfälle, och därmed sätts ni alla på plats - av MOI....

Slutligen så får du väl skoja av dig i skjuthallen eller skogen eller vad ni fumlar runt med era skjutdon, imorgon ägnar sig din bästaste vän och jag åt viktigare göromål - nämligen RIDNING (vill du ha detaljerad info om hur passet gick så ring någon av oss så ska vi villigt delge dig ALLA DETALJER)

Anonym sa...

Nej tack ridning och vapen går bara ihop i Texas och mig veterligen är vi i Närke. Således undandbeder jag mig hästsamtal men ställer gärna upp om ni vill höra om Ena-träffen på söndag och min träning med revolvern mot milsnabbtavla i morgon. F.ö kommer det bli en hård TP omgång!! Då gäller det att kunna mer rotsaker än Broccoli ;-)

Anonym sa...

Äntligen ska jag få rida!! Det var länge sedan, drygt 5 veckor sen sist.
Hoppas på ett pass som jag sent ska glömma.

Anonym sa...

P.S: Broccoli är ingen rotsak!!

Anonym sa...

Bästaste vännen hann före, f-n oxå, men ville snärta till på slutet: BROCCOLI ÄR INGEN ROTSAK....

Hoppaste förresten det blir ett ridpass du sent ska glömma, i positiv bemärkelse....

Lycka till på skjutbanan, vi kommer inte att ta vägarna förbi med hästarna, promise

Anonym sa...

Allt som har rötter betecknas som rotsak. Broccoli har rötter alltså är det en rotsak,

Anonym sa...

Jag har gjort släktforskning och funnit mina rötter. Är jag en rotsak då?

Anonym sa...

alla som har rötter är en rotsak