2008-01-08

Äntligen!

Äntligen!
Jamen titta vad som låg i postlådan.. Mitt nya VISA! Morgondagens klipptid är räddad. Det var i sista minuten må jag säga för jag börjar likna ett troll. Det blåa på min tumme härrör sig från ett igensmällt slutstycke i höstas.. gjorde j-t ont.. bara så ni vet:-)

Vi har avjulat härhemma. På en kvart var den berömda Disneygranen fint nerpackad i sin låda och placerad på en hylla i matkällaren. Värstingtomtarna är undanställda men fintomtarna får vara kvar ett tag till. Behåller även stakarna och stjärnorna i fönstren några dagar. Vi går mot ljusare tider minsann. Jag vet för när min födelsedag inträffar (vilket är om ett par dagar)brukar adventsstakarna har spelat ut sin roll. Och på sportlovet (v8) är det ljust på mornarna!

Födelsedagen ja. Är lite i valet och kvalet när det gäller den. Inte för att jag har problem med att bli äldre, jag fyller 27 varje år! Men jag är lite skjutsugen.(Jag vet det är fri tolkning på allt men i mitt fall betyder det att jag har lust att åka och tävla.) Och tävlingen råkar infalla på min födelsedag.. men mer om det i ett annat inlägg.

Var det nån som sa att jag blivit bloggberoende?

Inga kommentarer: