2008-01-20

Kär i en träbit


En del människor förälskar sig i träskallar, i fårskallar, tjurskallar, döskallar och flintskallar. Jag är förälskad i en träbit. Ingen billig träbit och jag har fått den som en sann kärleksgåva av KP.

Jag har haft problem med denna träbit till kolv på min C-pang ett tag men inte riktigt kunnat verifiera vad det är. KP har lyssnat och tack o lov kunnat tolka vad jag menat. Han har filat och ändrat på avtryckaren, och vips, där satt den. Som i ett trollslag. Jag satte in handen och den var perfekt. Ett helt annat grepp och skotten bara flöt. Det måste vara samma känsla som Anja Persson hade när farsan slipade ner pjäxan inför VM förra året. Allt bara stämmer!

Nu är ju vi på milsvida nivå Anjan och jag men det ska bli riktigt j-a kul att skjuta C igen.

Det tuffa blir att hitta på en ny ursäkt när det går dåligt, för det kan ju inte vara jag som gör fel.. eller:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

var glad att du har en så lyhörd man som kan förstå ditt innersta väsen och fila så rätt................puss o kram från Victoria

Anonym sa...

Var detta det ess du hadde i rockärmen för att ta hem vandringspriset. Fast det var ju på tiden att du fixar till kolven när den inte var riktigt bra.

Anonym sa...

Min sköna, vandringspriset är snart mitt:-) Men ni ska få vara med och dela! Bästaste hälsar till dig!