2008-01-01

Tillbaka till verkligheten

Fyra fina dagar tillända. Hur sammanfatta denna helg.. nästan omöjligt men ett ord som klingar i min något avtrubbade hjärna är SKRATT! (Bortsett då från när jag blev uppväckt ur min middagsvila av tre lampupphängande friskusar:-) Vi har även susat ner för backarna..olika länge och med olika fart och stil men alla är nöjda..och några av oss har väldans ont i benen. Träning får stå på nyårsprogrammet. God mat mycket dryck o lite sömn är väl en annan nyckelmening i sammanhanget.

Och jag vann minsann TP...så är det...trots att jag trampade sönder kartongen..och trots att några försöker ta åt sig vinstäran..mest pluppar = vinst!

Jag har även läst mitt årshoroskop. Ett måste så här dags på året. Jag brukar välja det årshoroskop som verkar bäst. I år fastnade jag för Expressens och där står att jag tack vare Jupiter kommer att ha mycket tur 2008. Både i kärlek och med pengar, och jag kommer att ha roligt när jag spenderar mina pengar.. uppfriskande och bra årshoroskop.. Hälsan nämndes inte så jag utgår att jag kommer var frisk bortsett från den sedvanliga hypokondrin.

F.ö är vi lyckliga....

I morgon..back in buissness...No further comments!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man vinner inte när man lämnar spelet. Jag satt kvar längst så det var jag som vann!

Anonym sa...

Jag håller med! Man kan ej vara vinnare när man avbryter.Däremot vinner man inte bara för att man klarar av att sitta kvar längst på en stol.
Vill härmed meddela att det var jag som vann................ det var mitt spel och min stol. Så det så!!!

Anonym sa...

Mest pluppar vinner.. Jag fortsatte spela nere ifrån min bunker ni bara envisades med att inte lyssna till mina svar.. Ma o jag vann

Anonym sa...

Hur länge man sitter på en stol, äger ett spel eller möjligen inbringar x antal pluppar är mindre intressant. Jag svarade broccoli på konstig fråga som jag inte ens minns och KÄNDE därmed att jag vann