2008-01-02

Namn på Vägverket

Diskuterade ett hett ämne med bästaste vännen. Ett namn i min blogg värdigt den trevliga damen som deltog i vårt nyårsfirande. Hon var en av bästaste vännens bästaste vänner och en dam i vår smak.

Som skidåkerska var hon uthålligast av oss alla.. vilken racerkvinna i backen!! Släng dig i väggen Ingemar!

Men som sagt.. ett namn.. Hon arbetar på vägverket så gatuflickan var på tapeten men med tanke på hennes färdigheter inom skidåkningen får hon heta Stenmarksdamen i stället.

Välkommen B till min bloggvärld.. nu vet du vem du är ;-)

Lunch var det ju..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker gatuflickan låter lite nättare så att säga. Stenmarksflickan verkar ganska grovhugget och kraftigt.
Detta är en vacker , slank kvinna med mycket hjärna.

Anonym sa...

Gatuflickan får det bli. Utmärkt namn på en utmärkt kvinna

Anonym sa...

Nämen vilket smicker, vacker, slank, racer i backen, jag blir alldeles överväldigad och kanske får storhetsvansinne !! Jag må åkt mest men definitivt inte bäst. Tycker gatuflickan var fyndigt, även om det förde tankar till att karriären tagit en abrupt vändning hastigt neråt och att jag ses stryka runt på mindre ansedda gator i stan..(undrar var dom är ??) Stenmarksflickan smickrade min fåfänga oxå, Stenmark är ju min idol ! Tack för en mycket trevlig nyår förresten, så kul att lära känna nya, trevliga människor. TP-slaget ska jag sent glömma, har inte skrattat så på länge, fick halsbränna.

PS. Tycker nog jag vann, att gissa broccoli var väl outstanding om jag själv får säga det

Anonym sa...

Såg en film till minne av den käre Broccoli på tv´n här om kvällen.. en Bondfilm...