2008-01-25

Thank God it´s friday

Vill ni känna er riktigt trötta efter en arbetsvecka rekomenderar jag ett möte med Migrationsverket på fredageftermiddag. Effektivt så det förslår:-) Hjärnan slår knut på sig själv och man kan gå hem med gott samvete.

Min käraste muttrade lite i veckan om att jag numera mest var intresserad av skytte och att blogga, detta är inte riktigt sant. KP är fortfarande mitt största intresse och min själs älskade varför aftonen helhjärtat kommer att ägnas åt honom. En god köttbit, lite ost och ett fint rödvin står på menyn. Passar min diet och hans smaklökar.

Men i morgon, när han sover, ja då ska jag fara ner till banan och träna lite inför söndagens tävling i Överum. Dit får han helt enkelt följa med. Och blogga måste jag ju göra mellan varven, vad vore jag annars för bloggaddict. ;-)

Fin kväll alla! Glöm nu inte att rösta på Jeanette och Sötgrisen i Let´s Dance!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggandet är ett skönt missbruk.

Anonym sa...

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD är det du säger Pangis Amie??? Hur vågar du uppmana till Jenetteröster(vem är det förresten?) när du är kompis med mig som har Cecila Ehrling (Rickard Hetrrey iofs) till kusinbarn! Kram Victoria

Anonym sa...

Vän V. Jeanettes mamma anita och jag har varit kollegor sen 2003! Vi har följt hennes öden och äventyr i dansens värld under många år. sorry ;-) Åker hon ut har din Cissi min röst.

Magnus: Det bästa missbruket

Anonym sa...

vaddå för röster? vad är Let's dance?

Anonym sa...

Men Malte har du inte någon TV?