2008-02-24

Waiting for a girl like you

KP är ingen romantisk man, jag brukar säga att han är en romantisk katastrof men han är min romantiska katastrof. Men liksom solen har sina fläckar så har ju även han sina ljusa romantiska stunder. Dom bevarar jag djupt inne i mitt hjärta. I bland tar jag fram dom och minns den känsla som uppstod i mig när de levererades. Den här låten "fick" jag i början av vår relation, endast ett par veckor gammalt var vårt förhållande och det spritte av nyförälskelse i varenda por. Jag brukar lyssna på den ibland och minnas hur oerhört lycklig jag blev när jag insåg innebörden i orden!

I ett anfall av godhet dedicerar jag denna låt till alla nyförälskade, jag vet att det är några här på bloggen som just nu befinner sig i det härliga känsloruset. Till er som fortfarande väntar.. Ens hummer dyker alltid upp, när man minst anar det och ibland med den man minst tror. Och till er som är inne i vardagslunken, blunda, lyssna och kom ihåg hur det var de där första magiska månaderna!

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Jättefint, pangis...åp hur går det med soppan...våran kokar för fullt..kram majs

Buzan sa...

Mmmm.. jättefin låt! Ska lyssna igen ...

Ser du att jag bytt foto?? Tog nya idag.. typ 550 st så jag har luite att fixa med inatt.. denna bild blev kanon och behövde inte end photoshopas mer än att man croppa till den lite... heheh.. *kram*

Anonym sa...

Buz: du är ju också en pangbrud! :-) Soppan.. njaa. jag är ju GIád

Pözz