2008-02-09

Är jag förvånad?

Nej inte alls. När min snart 16 årige son hörde den gamle vikingen sjunga skrattade han rått tog fram sin telefon och ringde och röstade på honom. Då förstod jag att Christer Sjögren skulle gå vidare. Buppen röstade inte för att han tyckte den var bra, han gillar hårdrock, men den var kul och annorlunda och stack ut. De andra låtarna var lite för "likriktade". Inget berörde.

Jag var på väg att rösta på Mikailovik eller vad han nu hette men precis då sjöng han falskt och det klarar jag inte.

Amy D var väntat hon är en artist och det märks i rutan. Men fy vad liten hon är, ser mer ut som 12 än snart 16. Ger mig lite creeps.

KP gillade Sussie Tapper och surade över att jag aldrig sjunger sådana kärlekslåtar för honom??!! Öhhh, que? :-)

Men som sagt jag är inte förvånad. Nästa vecka är jag nygiken på Johnsson/Häggkivst den låt dom spelar i P3 är ju riktigt bra.

Nu natti från oss som ska upp kl 06.00 imorgon. Och ja, jag kommer inte kunna låta bli att bildblogga lite. ;-)

3 kommentarer:

Buzan sa...

natti natti pangis... skjut bra imoprgon.. jag kommer hålla tummar, tår, andan och käften för in skull... *pöss*

Anonym sa...

Jag håller på Bob Dylan!!! Han var förvisso ej med på tv utan för att få någon slags info om honom så begav sig jag, vän B och gatuflickan till en av stadens biografer.

Anonym sa...

Buz: Det var det som gjorde dagen, tack!

Bästaste: Håller med..på dylan alltså