2008-02-11

Utmanad

Jag blev utmanad av Mallan och Majsan och why not? Let´s roll:

Vad gjorde du för.

1. 10 år sen:

Jobbade, jobbade, jobbade.. Tog hand om barn, syltade, saftade och kokade in, hade ett välstädat hus och en make som reste över hela världen. Var den präktigaste av präktiga ett par år och vips.. Ett år senare fick jag hjärtproblem....

2. För 1 år sen:

Samma som idag.. hade nyss skjutit kanonbra på tävling och var lycklig med min KP men jobbade på ett annat ställe.

3. Godis jag gillar:

Pollrar och bilar men just nu är jag sockrefri!

4. Sånger jag kan texten till:

Ja vi elsker.. samt alla julsånger efter min tid i kör.. Plus de flesta 80-talshitar..

5. Vad skulle du göra om du var miljonär:

Vara ledig ett år och resa jorden runt efter att jag betalt mitt studielån

6. 3 dåliga egenskaper mm, mm:

Har inte så många dåliga egenskaper.. ;-)

7. 5 saker du gillar att göra:

Tävla i skytte, åka utför, se på sport på tv, laga mat och resa.

8. 5 Saker jag aldrig skulle klä mig i:

5 saker?? Oops.. tja jag gillar inte negligé, eller dräkt, skulle inte kunna ha små korta j-a shorts. Jag klär inte i Burkha vad än KP säger och är inte förtjust i vadmal då det sticks.

9. 4 Favoritsaker:

B-pangen, C-pangen, revolvern och min cabriolet i nämnd ordning.

Om Majsan och Mallan tyckte dom var tråkiga vad är då jag?? Ett medelålders freak..

Men ändock en pangbrud:-)

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Ja man blir väl inte roligare än man gör sig....Kul med alla 80-tals hitsar....
Må gott majsan

niinis sa...

Vilken rolig lista... :)