2008-02-08

Meddelande om beslut

Meddelande om Beslut

Pangbruden

Vid vår senaste genomgång av er livssituation fann vi en onormalt hög ökning på plussidan. Er livssituation ligger för närvarande på 70% över normalvärdet. Detta innebär att du ej har några störningar i tillvaron varken emotionellt, familjärt eller ekonomiskt. Således tycker vi oss se att du befinner dig i ett tillstånd som vi betecknar glad och stundom även lycklig.

För att säkerställa balansen och att du därmed återgår till det normalläge som bör ligga runt medel eller straxt under har vi tvingats genomföra vissa åtgärder. Den första åtgärden dvs ditt skadade knä visade sig inte vara tillräcklig då det inte inneburit några större störningar i din livssituation. Detta har föranlett oss till att vidta strängare åtgärder och du har därför den senaste tiden bitit sönder inte bara en utan två plomber. Kostnaden för dessa torde uppgå till ca 3000:-.

Skulle det visa sig att vidtagna åtgärder ej befinns som tillräckliga för att sänka din livskvalitet till landets förväntade normalläge ber vi att får återkomma med ytterligare restriktioner.

Beslutet kan ej överklagas.

I tjänsten

Murphy
Samordningsansvarig vid depardementet för Lagen om alltings jävlighet.

Tack Murphy! Tack så jävla mycket!!!!

12 kommentarer:

séra Jónatan sa...

Jag beklagar! Tillsynsmyndigheten verkar vara strängare nu än på länge.

Anonym sa...

Sorry om jag ler gumman men du skriver för jävla bra... även om du just nu tycker livet är rätt surt...

Love /fru P

Pangbruden sa...

Ja.. kan man göra annat än att skratta åt eländet:-)

Pangbruden sa...

Två hörntänder!!!... "Samma"m tand på varsin sida.. helt otroligt!!!

Anonym sa...

I julas när jag åt knäck så drog en av mina plomber... men jag betalade fasiken inte så mkt vill jag minnas... eller det gjorde jag bergis... a ja shit happens...

Men vad är oddsen? Två hörntänder på en o samma gång??

Pangbruden sa...

När det gäller mina j-a skittänder så är väl oddsen ganska låga men ändå:-/

Buzan sa...

Livet är hårt - anväd hjälm.. eller varför inte ladda bössan och ge murphy ett skjut.. menar skott..

Anonym sa...

Åhhhhh, nu igen!!! Det är inte sant! Kan du inte reklamera skadan.
har du ont?

Anonym sa...

Bägge hörntänderna!! Ja, ja då kan ingen ta dig för Dracula iallafall. Det är ju alltid något.

Pangbruden sa...

Bästaste.. Jag menar kindtänder,, jag kan visst bitas än:-)

Buz: Murphyjakt utlyses:-)

Majsanochmalla sa...

Men nu jävlar!!!!

*Jabbar*

Kom igen nu brudar... Fram med strumpstickorna!

Vi måste hejda Murhpy...
När vi är färdiga ska han ha sprungit på stickorna 27 000 ggr... Minst så han fattar!!!

Kom igen!

Pok

Malla

Pangbruden sa...

Ja på han bara :-)