2008-02-14

Antirynkfusk

Den här texten har jag snott från dagens Aftonblad och det var väl det jag misstänkte. När jag ser mig i spegeln på morgonen blir jag chockad, varje dag! Känner mig som ett rakblad i fejset.. Boots no 7 ´s fel.. :-) Det var väl det jag visste..

"De dyra nya antirynkkrämerna utlovar mirakel.

Men du måste använda förstoringsglas för att se skillnaden – mellan före – och efter sex veckors användning. Och det kanske är lika bra det.

När Aftonbladet lät svenska kvinnor testa trendkrämerna Boots No 7 och Elizabeth Ardens Prevage fick nämligen hälften fler rynkor.

Vi skickade avgjutningar av kvinnornas ansikten till analys vid ett laboratorium i USA – och rynkbluffen var avslöjad."

Undrar om man kan stämma dom, bli rik som ett troll och ta en Brasilienresa med s.k Spa behandling.. Nej föresten då kan man risker att se ut som vår drottning i ansiktet och vem vill det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det bästa man kan göra för huden är att sluta röka, dricka mycket vatten och le väldigt mycket. Det är bra för både kropp och själ.

Buzan sa...

Nej, det kan då rakt inte stämma.. jag garvar jämt, dricker som fan och röker inte.. ändå har jag rynkor i panna, pingisbollar till kinder samt svarta påsar runt ögonen.. ;)
*löv*

Anonym sa...

Honey. Jag som provat hundrafyrtioelva krämer hit o dit och har lätt panik över mina rynkor har ÄNTLIGEN hittat en kräm som mitt ansikte bara ÄLSKAR!

Tack vare mamma.

Jag lånade en kräm av henne sist jag var där o hälsade på. Blev helt förälskad.

Den heter Anne Börlind o kan köpas på Hälsokostaffärer. Kostar ganska mycket (320 spänn) men ACK SÅ JÄVLA UNDERBAR krämen är!

Den känns som en lermask när man sätter på den, dryg som fan men efter ett par sekunder så är allt insjunket i huden o åtminstone MIN hy blir frisk o får en härlig lyster.

Ha ha, låter som värsta psychot men det är faktiskt sant!

O shit vilken lång kommentar det här blev... Sorry. :-*

Pangbruden sa...

Fru P, thank you dear! Jag gillar iofs Boots no 7, den är skön.. men jag ska prova Börlind. F.ö tror jag också på måttligt solande och ingen rökning.. men jag gillar uteliv och då blir man torr och väderbiten ifejjan.

Tack alla! Löööv