2008-02-26

Tisdagstema


Veckans tisdagstema är last. Som den pangbrud jag är så är skyttet min största last. När skjutsuget sätter finns inte mycket att göra än att åka på tävling eller ner till banan. Jag får endorfimkickar av att tävla. Känslan när man går fram till figurerna och markerar träffarna, i synnerhet när man skjutit fullt på en station kan bara beskrivas som hög.

Nu drar tävlingssäsongen igång på allvar. Det innebär tävling i stort sett varje helg, ibland både lördag och söndag. Märmast väntar Borås på lördag. En erkänt svår bana ska emästras. Mina förväntningar är låga men lusten stor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där målgruppen känner jag inte igen

Anonym sa...

Borås på söndag, det är 29 dagar i februari iår.

Anonym sa...

Station 4 i Överum deltävling nr 2Efter vi hade gått den där lite längre sträckan i skogen Sen satt det blåa figurer längre in. Från mitt revolvervarv. Jag vet söndag, skrev fel:-)