2008-02-02

"Miss i nassa"

Korkskallad mer än vanligt måste jag vart igår. Kom i säng sent då fjååårtisen skulle hämtas, ställde klockan på 08.00 för att hinna iväg och träna lite på fm. Vaknade när den ringde och var så trött så trött. Till slut släpade jag mig upp i köket som kändes mörkt och kallt. Katten kom inte farandes som ett skott utan knatade långsamt gäspandes fram.

Något var uppenbarligen fel. Tittade på köksklockan och tänkte hmm den har stannat.. måste komma ihåg att byta batteri... Ping.. Då började polletterna trilla ner.

Inte vet jag vad jag har gjort men klockan var bara 05.00.. klart jag var trött!

Nu ska jag träna lite och prova en ammo till revolvern som KP har laddat åt mig. Det är viktigt att den passar mig men även revolvern. Man vill ju inte stå på tävling och det säger pfjiutt eller något. Så man provskjuter olika laddningar tills man hittar det optimala. En vetenskap som jag tekninskt inte begriper mig på men jag känner när det är något som passar.

I em väntar tvättberget från Golanhöjden. Stort, tungt, högt och nästan omöjligt att besegra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt tvättberg är redan bortschaktat och nerblött. Just nu letar jag efter den optimala soffställningen. Känns att jag kommer att pröva hela dagen ;)

Anonym sa...

Fler än jag som har tvättberg, skönt att höra ! Här tvättas, städas, och däremellan hejas det på fotbollscupsmatcher hela helgen.
Igår, Pangis, var din bästaste och jag på träningsdans. Jag ägnade mig åt att trampa okända karlar på tårna, nybörjare som jag är...

Anonym sa...

Magnus du vet inte hur bra du har det:-)

Gatuflickan: Om karlarna varit engelsmän hade dom bett dig om ursäkt när du klev på deras tår. Ovnaligt artiga dom där britterna:-)

Anonym sa...

jag håller på och packar väskan och drar över Kattegatt till England....