2008-02-12

Tack!

Tack svenska rättsväsendet! Stort tack! Nu finns det hopp igen! Hur känd du än må vara får du inte bete dig hur som helst mot kvinnor! Tito Beltran dömdes i dag till 2 års fängelse för våldtäkt av barnflickan. Hans charader i rätten gick inte hem den här gången. Sist den gode Beltran var på tapeten friades han från misstankar om att han hade uttnyttjat en 7 årig flicka. Att överhuvudtaget bli misstänkt för en sådan sak är inte något man blir hur som helst. Det var ju knappast något ont och elakt skillsmässodrama eller annat "jag ska ge dig din jävelbråk" utan det rörde sig om en liten grannflicka.

Ett åtal om våldtäkt väntar tydligen i Italien med... så det rök lite mycket kring den eldige chilenaren.

Verkligheten har en tendens att komma ikapp oss alla. Tack gode Gud att verkligheten kom ikapp denne man innan fler flickor skadats, skändats eller uttnyttjats mer eller mindre mot sin vilja.

Så tycker jag!

5 kommentarer:

Buzan sa...

Hej min söta pangis.. nu har jag fått tummen ur och pallrat mig hit.. Jag har haft tok mycket att göra och hunden ylar konstant 24-7 efter nån tikdlä**el som löper.. JAG BLIR FAN GALEN... Såg att du mådde bättre det glädjer mig verkligen.. Jobbigt att vara sjuk.. jag är så gnällig och sur och just nu vill jag bara krypa in i nån famn och stortjuta.. och bli kramad...Men men jag mår säkert bättre imorgon... puss på min pangis, *saknar* *LÖÖÖÖV*

Anonym sa...

Buz: Där är du ju.. trodde du hade skrimpnat i badet.. Du får en famn med massa tröst och kärlek i av mig så ska du se att allt blir bra! Jag är världsbäst på att trösta.. De magiska orden är "såååjaaa såååjaaa" :-) Massa lööv

Anonym sa...

Finns hopp om domstolarna tycker jag! En våldtäkt kan se ut på olika sätt, och är inte alltid nån skummis i en buske en lördagkväll. Det har även de konservativaste numera förstått, härligt. Det är ju så enkelt, ett nej betyder helt enkelt NEJ. Och Beltran är SÅ UPPRÖRD, får man inte göra som man vill nu längre???....

Anonym sa...

Håller med om domen. Stackars Beltran sitter och lider i tv och säger att det var den största rättsskandal i sveriges historia. Vänta nu.......jag har nog läst en annan historia än han. Undrar när männen ska uppfatta vad ordet nej betyder i dess fulla innebörd.

Anonym sa...

Jaaaa!!!! Läste om det i tidningen på lunchen o fick lätta uppstötningar av berättelserna. Iiiissschhhh tänk att ligga o känna TITO BELTRANS PENIS mellan bena... jag spyyyyyyr...

Efter att han suttit sina år ska han fan tillbaka till Chile!!