2008-02-04

Enstöring uppkollad

En av mina äldsta vänner har gjort en heroisk insats idag. Han den där korkstaren som gärna vill dejta mig är uppkollad medels bekanta. Ingen farlig typ men väl en enstöring. Som knappt visar sig i den byn han är uppfödd i. Tydligen har han hållit på med någon form av skytte så dom tror att han letat upp mig därigenom. Och det må ju vara hänt, jag figurerar ju i tidningar, på hemsidor och i resultatlistor etc ibland.

Men det är ganska läskigt det här. Vetskapen om att det sitter en enstöring i skogarna i norra delen av länet och drömmer om mig ger mig rysningar.

Men nu kom fjååårtisen hem från sin första PRAO dag, ska bli spännande att se hur det varit att jobba.

Törs sjutton att väcka henne kl 04.00 i morgonbitti :-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker lite synd om karl... fast det är ju så jävla typiskt mig.. försöker alltid sätta mig in i andra människors tankesätt.. Tänk om han vill bryta sitt enstöringsmönster ..men vet inte hur.. och ser dig och minns er tid.. och tycker att fan henne kunde man prata med... osv osv.. Sen att det egentligen är helt stört att tänka som jag ..hallå.. ge mig meducinen.. ;)

Anonym sa...

Buzan: Vi hade ingen tid tillsammans!! Jag har träffat honom ett par gånger i mitt liv när jag knappt 20 år!! Om vi ändå hade haft något ihop,. då hade jag kunnat förstå. Så det här är inget rart eller romantiskt bara scary. Om det ändå varit någon förlorad ungdomskärlek jag kunnat knäppt på näsan.. Det hade varit uppiggande.. men det här är mest obehagligt tragiskt.

Anonym sa...

Notera allt och ge noteringarna till polisen om det fortsätter. Även om de inte kan göra någonting så finns det i deras rullar om det skulle hända någonting.

KP är väl världsmästare eftersom den skyttediceplinen bara skjuts i norden.

Anonym sa...

Malte: så sant så sant.. Det har varit lungt nu och om folket hemmavid nu fått nys om de tkan det lugna ner sig ytterligare.. blir ju lite pinsamt kanske..Hoppas det. Och ja dom är väl världsmästare både han och ordf. Men vi är inte långt efter.. bara några ynka träff:-)

Buzan sa...

Pangis: för dig kanske det BARA var så.. men man vet ALDRIG hur han upplevde det..och det är väl det som är scary!?!? Som sagt jag lär ju få nån jävla medication för att jag är så sabla human odh tror gott om alla människor i hela världen ;) Kram och håll ut. Jag vet att människor som inte är välkomman i ens liv för eller senare inser det..*kram*

Anonym sa...

Eeeeh...enstöring med vapen. Fattas bara att han bor i nån jävla koja också...

Anonym sa...

Magnus: Nja det var väl nästan så.. han har nåt torp mitt ute i skogen.. iiieeehh

Anonym sa...

Buzan: Precis så ser jag på det med.. inte behöver du medicin inte.. Jag är också godhjärtad frö det mesta och har stor empati och föröker förstå alla från olika håll. Tack och stor kram! PS jag röstar på dig varje dag!!!

Anonym sa...

Jag blev tvungen att garva lite. Fattar ni att man bli nojjig när man blir föremål för någons uppvaktning. Någon man knappt träffat som är enstöring, dricker för mycket har vapen och bor i ett torp i skogen..

Helt j-a fucking unbeliveble!" Mina vänner som känner mig irl skrattar gott för vad i hela fridens namn kan få honom att tro att någon som jag skulle vara intresserad. Skulle jag åka upp i skogen och lägga mig i nån "här är jag kom och ta mig position" ???!! Det är en sanslöst komisk helt otänkbart idiotiskt tanke!! Stackars KP som har en kvinna med såna beundrare.. Ha ha ha ha

Majsanochmalla sa...

Undrar just vad han tänker på när han ligger hemma på kammarn och flöjtar.... scary!!!!

Anonym sa...

Äh fy 17 va läbbigt... ser värsta Beck-filmen framför mig :-/

Stört att bara skriva sms efter så lång tid o för en sekund tro att du vill DEJTA honom.

Gives me the kreeps...