2008-02-11

Redan v 7!!!

Oooop vad hände. Vart tog tiden vägen? V 7 stod det i almánackan. På lördag ska vi tydligen fara till Sälen några dagar för kidsen har sportlov nästa vecka.. Det hade jag helt missat.

Men mitt knä kommer inte vilja åka utför känner jag. När vi småhalkade nerför i terrängen i går kände jag att styrslen av knäet inte är det bästa och ont gör det än. Men bästaste och jag kanske kan ta en långfärdstur. Och sen kan jag serva med mat och fika och afterski behöver man inte ha hela knän på.

Om man inte dansar pjäxdans förstås och slinter:-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Me love åka skidor o fjälluft!! Härligt m sportlov. Mina småttingar är dock för små för lov men snart så...

... fick förresten papper på att Äldsta skall in till förskolan efter sommarn. WHAT?? Är hon så stor redan?

Tiden går ju såååå fort. Fattar inte.

O äldre blir man lika snabbt :-(

Anonym sa...

Förskoleglutt:-) Snart trilla framtänderna..sååå söta blir dom då:-) Mysigt! Min äldsta börjar gymnasiet..:-/ Gymnasiet!!!! Han föddes ju nyss.. Jag födde ju nyss:-)

Nu ska jag till IKEA.. med KP!! Det är värre än barn en lördag..

Wish me luck:-)

Anonym sa...

Det blir nog pulka för dig Pangis! Onda knän gör... ja... ont.

Anonym sa...

jag vägar att åka till sälen mamma! måste jag med? / din dotter som INTE är fjortis :)

Anonym sa...

Jaa, vi har några mycket stora runda pulkor för våghalsar i stugan!! Dom brukar oftast gå sönder när man smygåkt i slalombackarna. Vi kanske ska prova en sån!!!

Anonym sa...

Fjååårtisen.. Du är visst en fjåårtis ett par månader till. Nej du behöver inte följa med, du kan bo hos pappa. Går inte det får du hänga på. puss gumman.

Bästaste och Dr S.. pulka är inte så dumt..jag kan sitta i den och bli dragen runt samtidigt som jaghalsar Jäger och sjunger för full hals.. ;-)

Anonym sa...

jag kan bo ensam hemma okej? jag klarar mig, bara att jag har pizza.. / '' fjortisen ''

Anonym sa...

Nånej inget FF i mitt hus inte :-)