2008-02-25

Ner som en pannkaka

Den har morgon började så bra. solen sken, min bil går som ett såll. Körde alldeles för fort på motorvägen till jobbet med Timbaland på högst volym. Härligt! Det bara sprudlade i mig.

Sen ringde exet...ja bara det.. Han påminde mig om att barnen kommer hem redan i morgon, han ska till Amsterdam med jobbet. Jag hade lyckats glömma bort det. Missförstå mig inte jag har gärna mina barn boeendes hos mig.. MEN jag har en del klubbjobb att slutföra den här veckan och det jobbet måste göras hemma hos KP. Vi har en barnförbjuden dator där med alla medlemsregister, bokföringsprogram etc. Det här kommer komplicera veckan och jag får fara fram och tillbaka som en liten iller.

Den här mogonen gick upp som en sol och ner som en pannkaka

3 kommentarer:

niinis sa...

I hear you.... sånt där är jättejobbigt. Jag som har mina barn varannan vecka vet precis vad planering innebär! Man måste tokplanera för de veckor man inte har barnen då ALLT man i vanliga fall inte hinner SKA hinna.

Hmm...hoppas det löser sig på bästa sätt gumman!!

Anonym sa...

Haha.
Problemet är väl bara att jag nästan skulle kunnat vart din son, men det är förstås inga hinder.
Nej nej, här förespråkar vi barnarbete! ler inte alls.
Hihi

Anonym sa...

Andreas: Antyder du att jag är gammal??? Åt en pangbrud!!! :-)

Niinis.. tack, du fattar!!! Snacka om stressrelaterad situation:-) Jag höll på att dö när exet ringde.. jag som hade "flyttat" ut till Dylta och KP för veckan.. suck