2008-02-01

Shopping

Har shoppat.. Och nej ni jag modebloggar inte. Det gör några grabbers vars bloggar jag brukar läsa så bra:-) Men jag lovar...dom snygga kläderna, jag kommer att blir drop dead.. Om jag går ner ett par kilo vill säga, och solen tittar fram så jag får lite färg på min bleka nos..och rynkorna botas med någon wonderkräm..och..

..Hmmm Det kanske får bli burka ändå..

Ja ja jag är faktiskt 43 vad hade ni förväntat er??

Nu räkor med aioli och lime. Hoppas kvällen blir precis som ni vill ha den!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Räkor, aioli o vin. Shit va gott. Det var typ för tio år sedan jag åt det. Måste ha. Imorrn kanske.

HOppas allt är bra. Nu är jag hemma igen. Har smygläst din blogg från mobilen lite då o då ;-)

Hörs o trevlig helg. Kram från fru P

Anonym sa...

En hederlig gammal musöppnare helt enkelt...:)

Anonym sa...

Ahh Fru P Välkommen hem! Nu ska jag genast in och läsa din pendelsilska:-) aioli är kanon när man inte äter kolhydrater..

Anonym: Sorry KP fri afton igår

séra Jónatan sa...

Räkor och vin? Jag förstår inte charmen eller det goda i det. Räkor smakar ju som blött suddgummi. Förklara det goda, tack!

Anonym sa...

Séra: Det är aiolin som gör räkan god:-) Hemgjord, vispad på rumstemeperarde ägggulor och olivolja med en skvätt lime och mycket vitlök.. mmm Färska räkor som man sitter och småplockar och myser med. (Vinet fick jag avstå hade hämtning av dotter) Ätandet i sig är njutningen. Katten och jag hade en myskväll utöver det vanliga:-)