2008-09-19

Vilken modell föredrar du?

Det står att läsa i dagens Express om en man som försöker ha sex med en Toyota! En Japan! Tradig liten pålitlig variant som det aldrig händer något spännande med. Då är det väl bättre att välja en eldig liten Fransos som Renault, eller varför inte en pigg liten Italienare, Fiat. Dom går hela tiden. Bästaste hade en Fiat en gång i tiden och den fick hon minsann låna ut till hela släkten, den gick ständigt och var lika pigg när den kom tillbaka.

Däremot rekommenderas inte Volvo eller Saab, tråkiga och enformiga. Händer aldrig något nytt om de överhuvudtaget orkar komma i gång. Skulle dom få upp farten någon gång och man tror man ska få sig en resa så lägger dom av vid första häftiga sväng. Nej dylika fordon passar inte krävande kvinnor. Ständigt kräver de nya små reservdelar också. Nej en bil ska vara självförsörjande frågar ni mig:-)

En eldig Renault cab som man kan klä av när det hettar till är att föredra. Går framåt i mjuk och viril lunk och så snart man önskar ökar den farten och den tappar aldrig greppet om vägen. Vips, på det mest fabulösa vis så är man framme.

Audi kan också tänkas lämpligt när man kommit upp i ålder, den gör det den ska och har många hästkrafter. Dock kan turbovarianten vara att föredra.

Men Toyota.. ok då fördelen med Toyota är väl att den aldrig går sönder och sällan behöver in på verkstad. Den håller en livstid och lite till men vem sjutton vill inte byta bil någon gång?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Till slut så tar rosten dom... så man kan byta bil med gott samvete även om man har en Toyota *ler*

Majsanochmalla sa...

Näeee... Nu jäflar... Volvo turbo +... Är min bil.. Gärna V70N.. Tonade rutor... Dö inte nu... Men det var min förra gordjusa bil..

250 hk... MIN BIL!!! Varken rost eller annat skit tar dem... I lööööööööööv!

Pok

Mallamåstehssvrt/röd/silverfägadbilbralla

Anonym sa...

Jaså du är ombytlig du? ;) Vi har saab nu och vi är rätt nöjda. Den är stabil, vill alltid och är piggare än vad många tror!

Framförallt är den mycket skönare än många andra bilar i samma prisklass tycker vi! :)

Anonym sa...

Mattias: Jag är nog ganska trofast.. jag nästa grät en skvätt när jag var tvungen att sälja min Seat.. men han hade gjort sitt och kunde inte längre tillfredsställa mina behov;-)

Mallan raring.. du måste vidga dina vyer lite.. prova något nytt..något spännande.. en kvinna som du:-)

Eko.. Toyota rosat ja.. jag vet:-)

Anonym sa...

En Mercedes Brabus E V12S skulle jag kunna tänka mig tumla runt med. 730 starka hästar med 1 320 Newton inslagna i en vacker skönhet, då vibrerar det skönt när man skakar loss...

Anonym sa...

Lenanrt.. Du har höga krav:-)