2008-09-25

Om friskvård och musik

Minsann blev det en rejäl friskvårdsdag. Först bowling på jobbet därefter klippte jag min gräsmatta och nu har vi tagit en skogspromenad och kommit hem med en hel svampkorg igen:-)

Föresten prova www.chilirec.com logga in er och lyssna på all världens radiomusik, spara den på er egen inspelningslista och spela in de låtar ni gillar på er dator. Gratis och legalt! Precis som på den gamla goda tiden när vi spelade in musik på våra kasettbandspelare.

Det bästa med chilirec tycker jag är att man slipper bedövas av samma skvallåtar hela tiden, ni vet de som skivbolagen för tillfället hypar. Chilirec scannar av många länders radiokanaler.. och ja ni slipper rysk folkmusik och liknande:-)

Nu måste jag rensa svamp, till tonerna av bla Survivor och Melissa Etheridge fin kväll alla!:-)

4 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Vad lustigt att du rekommenderar chilirec för jag sitter just nu och lyssnar på just den sidan för första gången.
De hade en test av den och liknande sidor i dagen Metro och jag skrev ner några av adresserna.
T ex "grooveshark" verkar också vara bra, btw.

Pangbruden sa...

Exakt.. KP hittade det i dagens Metro och han 'r ju s[ld p[ allt s[nt>/( Men det funkar kanonbra..

Monica sa...

va duktigt du varit idag höres ut som en kanondag, hur mår örat??

Anonym sa...

Örat blöder... men va fan hellre det ärn stäncigt lock för örat:-)