2008-09-08

Ur och skur

Fältskytte kan liknas med ett Ur och skurdagis för vuxna. Ta i går tex. Jag gick upp klockan 06.20 och åkte till skogen i Munkhyttan. Iförd regnkläder och kängor befann jag mig utomhus, traskandes, i 9,5 timmar!! Detta i ett tunt men ihärdigt strilregn. Till på köpet betalar jag pengar för det!

Andra människor som jag känner dom låg kvar isängen, had lång mysfrukost med dagstidninar. Dom läste kanske böcker i regnmyset eller åkte en sväng till IKEA och småshoppade lite.

Jag måste skaffa mig ett liv;-)

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahha... Jag kan skjuta någon gratis om det behövs!? ;-)

Pok

Mallaballarinteförlitedängbralla

Anonym sa...

Det är de andra som inte gör någonting en regnig dag som ska skaffa sig ett liv. Du har redan ett, lite kaotiskt, men du har ett.

Anonym sa...

Alla dina kompisar låg inte hemma och degade. Jag tycker vi hadde en ganska bra dag! Det fanns ju många trevliga människor på plats så säg inte att du inte har ett liv. När skall vi skjuta härnest?