2008-09-19

Stor kille

Man vet att man har fått en stor kille när CSN-kortet dimper ner i postlådan.

Man vet även att man har fått en stor kille när kvällen går åt till att MSN´a med en ljuv, långhårig ung dam, och inte nog med det, han photoshoppade massa bilder på henne och skickade tillbaka:-)

Till sist inser man att man har fått en stor kille när han inte ens blir generad när man frågar om tjejen och korten, utan svarar lika lugnt som om jag hade frågat om vilken mat han var sugen på.

Spännande...

12 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Ähhh. Visst är det roligt att h vuxna barn!!

Pok

Mallagillarmammarolleniallaåldrarbralla

Pangbruden sa...

Nja vuxen och vuxen.. stor och 16 år :-) POK raring

Anonym sa...

Hej!
Nu är jag hemma igen.
Hej då!

Pangbruden sa...

På tiden.. tänk om du kunnat blogga om din fantastiska resa!!!! Kram o trevlig helg Bitte

Anonym sa...

Är det enda tjejen i klassen som är föremålet ?

Pangbruden sa...

Eko: Jajamensan.. han ligger i och jag är lite orolig med tanke på konkurensen.. Kan bli ett krossat hjärta det här snart:-)

Anonym sa...

Det kanske blir han som krossar hjärtan :-)
Tänk så spännande det var i den åldern.. Hjärtat i halsgropen mest hela tiden. Och objekten varierande förståss :-)

Kram Pruseluskan

Buddas kryp in sa...

Halloj Gums...


Jag har inte gått någon kurs utan stickade en del när jag var yngre och sen började jag om nu.. Och jag är ju helt örd på det som du har märkt.. Kul att utmana sig själv..

Krya på sig

Kramizzzzz

sofie sa...

har det gått bra att arbeta i dag.Kram

sofie sa...

Glömde skriva:Hoppas att du får en trevlig helg.

Anonym sa...

Skönt när de blir så stora att man kan se självförtroendet som man jobbat på sen de var små. Han är kär ;-) härligt. Trevlig helg!

Anonym sa...

wäry stor ;) härligt;)