2008-09-26

Fin fredag alla!

Man vet att man har lyxproblem när man funderar på att köpa en ny pistol. Det är även lyxproblem att fundera på om man ska ta en extranatt i London och skippa dyra tåget till Worcter i november eller göra tvärtom.

Det finns dom som funderar på om maten ska räcka längre än en hel vecka den här månaden.

På det stora hela har jag det allt bra... Vad gör då ett krånglande öra..

Men inget är ju så bra att det inte kan bli bättre:-) Är väldigt trött på mitt irriterande krånglande öra..

Nu ska jag tvinga teensen ner till mig framför TV´n, jag har köpt godis och chips till dom. Ett smart knep visade det sig för vips så var diskmaskinen tömd, blommorna vattnade och alla tidningar till pappersåtervinningen bortplockade:-)

Men vi sitter inte längre i en hög som när dom var små och klängde på mig, tur det kanske..:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så mysigt :-)

Anonym sa...

Allt är relativt, och jag är inte förvånad över att du gnäller, du är ju från Närke;)

Anonym sa...

Nja.. nu är jag faktiskt född värmlänning och Norrman.. så gnäll inte på mig:-)