2008-09-17

Status

Har mått bättre orkar bara ligga. Är jag uppe för lång stund mår jag jätteilla och får ont i huvudet, framför allt kan jag inte sitta! Det går väl över antar jag men visst är det ironiskt att söka för huvudvärk, ledvärk och illamående och efter undersökning ha ännu ondare och må ännu mer illa! Törs fasen ta kontakt med sjukvården igen:-)

Återigen har jag kommit till insikt om varför jag en gång i tiden skilde mig från barnens far.. brr

Fjunet har dock kul med sitt ena öga vars pupill är 5 gånger så stor, allt var bra tack o lov och han går nu under namnet "The half junkie":-)

Tack alla ni för uppmuntran, jag är inte särskilt sjuklig av mig i vanliga fall men nu verkar det ha gott troll i det här..

8 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Ta´t lungt nu Pangis och krya på dej i lugn och ro!

Anonym sa...

Men din stackare.
Är det något som går i krokarna?
Vågar man alls bege sig norr om Tjällmo nu?
Krya på dig.

sofie sa...

Hoppas du snart är uppe på benen igen.Men nu får du nog ta det lungt och vila ett tag.Kram på dig,tänker jätte mycket på dig.

Anonym sa...

Det kryper runt troll lite över allt. Det finns vissa som trivs i bilar och en del i barnkammare och sovrum, men de flesta trivs i vardagsrum där de kan krypa upp i sofforna. De mest aktiva springer omkring på bordet, men även de brukar till slut hamna i soffor och fotöljer. Där kan de ligga och trycka i dagar, ja, ibland i flera veckor. De verkar ha förökat sig på senare tid trots att de inte är släkt med varandra. Vad ska vi göra åt detta problem?











(fjärrkon-TROLL)

Monica sa...

men usj da har du fått kristaller i örat igen_?

krya på dig hoppas du snart känner dig bätte ...
KRAM...

Anonym sa...

Låter inte roligt alls för dig just nu, hoppas du får klart vad du drabbats av så de kan göra nåt åt det! Krya på dig!

Majsanochmalla sa...

Vad är ni inne i för oturstråk då?

Det här gillar jag inte alls!

*Kramar om hårt*

Pok

Mallaomjagvardärkundejagpassaupppåerbralla

Anonym sa...

Nu har jag gått tillbaka o läst...lilla gumman! USCH då... vafasen o må sådär?!

Nu hoppas jag verklgien att du blir bättre o att de hittar var felet ligger. Finns inget värre än att INTE veta vad det är för fel..inte konstigt att man blir hypokondrisk?

KRAM o KRYA PÅ SIG!!!