2008-09-11

Sjuk eller?

Hela veckan har jag varit trött, ni vet sådär sjukligt trött som man kan bli om man inte är helt i form. Jag kan sova i 9 timmar men vara lika trött ändå. Jag har även haft huvudvärk, ont i vissa leder och mått fruktansvärt illa.

Eftersom det inte gett med sig börjar jag fundera på om något är fel. Jag har tre alternativ att välja mellan.

1. Borelia, fick ju fästingbett för ett tag sen som fortfarande kliar och är besvärligt. Symptomen stämmer in.

2. Gravid, Ja vaddå det har skett förr och symptomen stämmer in.

3. Det sedvanliga lilla anfallet av hypokondri. Symptomen stämmer in.

Fan vet vad som är värst egentligen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hypokondriker ÄR sjukare än andra.

Men har hypokondri och graviditet samma symptom?

Anonym sa...

Jag minns när jag var gravid. Ont i lederna and shit. Vaggande gång och sjuka humörsvängningar.

Anonym sa...

jag tror du helt enkelt är JÄVLIGT TRÖTT.
Kram från Hallonbergen

Anonym sa...

Malte.. Hyndor kan ju skenvalpa vet du:-)

Majsanochmalla sa...

Du behöver massor av kärlek, massor av god mat och gott vin..

Pok

Mallasammalikabralla

sofie sa...

Det kan ju även vara en släng av inflensan som verkar gå nu söder ut.Hoppas att du kryar på dig.

Pangbruden sa...

Tack alla mina raringar!