2008-09-09

Jag är framme men var håller kp hus? :-)

Jag är framme men var håller kp hus? :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår om han gömmer sig ;) Ni tjejer skulle kunna gå på Ikea resten av livet känns det som ibland :) Många av er alla fall!

Majsanochmalla sa...

Jag gissar på att han har gömt sig i bollhavet! ;-)

Åhnä.. Mattias... Jag parkerar närmast ingången... Kastar mig in, tar det jag ska ha... Tränger mig före i köerna, betalar å drar... Tom så panikartat att jag glömmer sakerna jag köpt.. Jag avskyr AJKIAJEJ...

Pok

Mallahandlarhelstpånätetbralla

Anonym sa...

Way to go KP. Du är lurad! High five med KP... =)

Anonym sa...

Aj aj aj, den där bilden gör mig dålig i magen... Får yrsel också. Tycker INTE om den butiken. Senaste gången jag besökte en sån butik slutade det med att min bror köpte sig två sängar. Som jag först fick betala och sen fick jag köra hem de till honom. Fick visserligen tillbaka pengarna, av mamma, men ändå.

Anonym sa...

Senast jag var på IKEA somnade jag när jag provlåg en säng.