2008-09-28

100 saker

Det är en väldans massa böcker och snack om listor typ "100 saker du måste göra innan du dör". Jag tror inte jag har så många saker på min lista som jag vill göra innan jag dör.

I själva verket har jag bara en dröm kvar att uppfylla och den är inget märkvärdig. Jag vill åka till New York. Det har jag velat i många år men av ekonomiska och tidsmässiga skäl har det inte kunnat bli av. Drömmen lever dock fortfarande och jag vet att jag kommer dit en dag.

För övrigt har de flesta av mina önskningar gått i uppfyllelse, jag är en enkel själ förstår ni. Behöver inte mycket men det jag behöver orkar jag inte vara utan.

Kvällen blev bättre än dagen men sådana här dagar ska jag hoppa över i fortsättningen:-)

Vad drömmer ni om?

7 kommentarer:

Lotta sa...

N.Y är verkligen värt att åka till! Jag bara råkade hamna där utan större lust egentligen (Ja, jag är lite knäpp...), men är så glad att jag varit där. Man går omkring och känner sig som i en film hela tiden bland alla kända byggnader.
Vad jag drömmer om... TID och KRAFT! - och att det ska gå hyfsat lätt att lägga Peter Pan och Peter Pans lillasyster (visste inte att han hade någon förrän nu...) ikväll.

Anonym sa...

Följer gärna med till New York. Min drömstad. Har en tavla med den nya skylinen på. Säger som du att en dag ska jag dit, vet bara inte när.

Anonym sa...

I resväg är det Peru som står på agendan. I livet är det att vakna upp varje dag och känna lycka.

Anonym sa...

Bra då har jag både referenser och resesällskap:-) Aha han är Peter Pan nu.. vad heter lilalsyster då? Petra Panna? :-) Love them Tid och kraft får man när dom blir äldre.. lite mer oro också:-)

Monica sa...

ja jag vet meningen er att hon ska köpa kläder själv forutom typ vinterjacker skor dyrare saker--!
Men nu gällde ju saken tränings tillbehör!
ja vill till Irland men kommer aldrig iväg ;)

Anonym sa...

Återkommer men just nu drömmer jag om att få sova 12 timmar i sträck och att inte vara bakfull småbarnspappa :)

Malte sa...

Jag drömmer om att bli "best seller"-författare.