2008-09-27

Om vänner och London

Ibland liksom hejdar sig tiden ett tag.. Nu ska ni inte bli besvärade med någnn banal dödsannonsdikt, jag har bara träffat en människa ur mitt föflutna idag. Någon som under många år betydde mycket för mig. Någon jag kallar min vän. Återigen har jag fått fog för att djup och äkta vänskap håller. Oavsett fas i livet så finns den där.

Jag har än en gång fått rätt i mitt val av vän, det gör mig upprymd och glad. Mina instinkter är pålitliga i det avseendet!

Ja ja nu ska inte jag sitta här och vara sentimental på något vis, mat ska lagas och golv torkas. Hela dagen har gått åt till shopping och fika med både nya och gamla vänner. Dags att kavla upp ärmarna och vara lite nyttig en stund:-)

Lyxproblem ett är löst, det blir extranatt i London. Som jag längtar. Jag älskar att ha saker att se fram emot, att längta till och drömma om. Sånt gör mig glad och gör den grå vardagen enklare att hantera. T o m örat glöms bort för en stund.:-)

Fin kväll alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

det samma till dig gumman ;)//;monica