2008-09-26

Gissa vad?


Kan någon gissa vad käraste pojkvännen ska syssla med hela helgen?

Ja just det, ni gissar rätt.

Tar säsongen aldrig slut någon gång.

Jag är en tålmodig människa men även jag har mina gränser.

Hade jag inte haft så j-a ont i örat hade jag nog gått på krogen och partajat rejält i kväll.

Å andra sidan kommer teensen hem, och jag kan ju alltid ha mysfredag med dom. Jag för mig själv framför tv´n och dom på sina rum på övervåningen.

J-a familj jag har:-) Tur att jag älskar dom så mycket!

Uppdatering: För en liten stund sedan ringde Ex14 och ville sova över hos en kompis inne i stan men surmamman jag sa nej. Har ju inte sett dom på en vecka:-)

12 kommentarer:

Monica sa...

min kommer oxå hem idag;) va skönt attsesongen snart är over hehe... fiske alltså---

Pangbruden sa...

jaa fytusan alltså

Anonym sa...

har ni hört talas om vinterfiske?

Anonym sa...

Ha ha, ja nu börjar ju pimpelsäsongen!! ;)

Hoppas du mår bättre Pangis och får en trevlig helg! Är lite stressad de senaste dagarna och prioriterar annat än bloggläsning och bloggande men återkommer!!! :)

Pangbruden sa...

You´re welocme Matias:-) trevlig helg..

Vinterfiske... my ass!!!:-)

Anonym sa...

Det är inte barnens fel att du inte sett dom på en vecka, nu var du riktig SURTANT, håller med!!

Dom har ett eget liv, vänj dig

Miasomhållerpåteensen

Anonym sa...

Hej!

Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:

http://pengargratis.se/?r=1332


LYCKA TILL :D

Anonym sa...

Är väl bra att han fiskar. Var det inte så han fick dig på kroken?

Anonym sa...

Noway.. jag tycker att vår fina relation bottnar i att vi landar tillsammans en kväll i veckan. det vet dom och det har vi talat om även idag.. Såå gamla är dom inte än, dom kan flytta hem och landa här idag så kan hon sova hos en kompis i morgon.. Btw så var det helt ok och vi har haft riktigt mysige en timme nu..

Anonym sa...

Fiske i all ära,men det finns som sagt var gränser hehe:)Här ska det softas,ena sonen blir hemma ikväll vilket inte är så ofta en Fredagskväll.Ha det fint ,kram lena.

Anonym sa...

Magnus.. Då behöver han väl inte fortsätta fiska:-)

Svenskmastare sa...

Och?