2008-09-17

KAOS

Kaos är bara förnamnet här just nu. Jag fick skjutsas hem för en timme sedan efter att ha svimmat på jobbet med astronomisk huvudvärk och illamående.. troligen sviter från igår. Kan tänka mig att det är så här att ha migrän...

Samtidigt ringer Fjunet, som spelade brännboll i går och då fick en brännboll hårt i ögat på nära håll. Hans glädje över att få ha en blåtira på skolfotot hade förbytts till oro eftersom ögat värker illa och rinner hela tiden. Skolsyster skickade honom till ögonmottagningen.

Exet går ju som vanligt inte att få tag på. En karriärist ser alltid främst till sig själv och sitt arbete. Barn är något som sker efter arbetstid. Nu är jag kanske lite orättvis men tyvärr så är det här en av orsakerna att han numera är ett ex. Han finns inte tillgänglig helt enkelt. Han ställer upp när man ber honom men man får aldrig tag på honom när man behöver.

Tur man då har KP som tar ledigt från jobbet och skjutsar Fjunet till stora sjukhuset.

Själv ska jag gå och spy... inte bara galla över exet utan på riktigt...

6 kommentarer:

Monica sa...

men usj da låter ingen bra ...

Anonym sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Aj, det lät ju inget vidare! Se till att vila ordentligt (även från bloggen) Krya på dig!

Den allvetande brädhögen sa...

Jag önskar dig snabbt och totalt tillfrisknande! Försök att ligga mörkt och tyst.
Stolpiller kan vara en välsignelse...de kräks man inte upp...

sofie sa...

Oj,hoppas inte det är nåt allvarligt och att du snart kryar på dig.Blir lite orolig nu för dig.Kram

Lotta sa...

man aj aj då! Krya på dig Amie!
//L8