2008-09-09

Jämlikt

Han dök upp tillslut, KP raringen. Han vet ju att han har tur. Tur som har mig. Jag är ett sällsynt stycke kvinna förstår ni. Jag är ingen älskare av att fördriva allt för lång tid i affärer, nej snabbt och effektivt ska det vara.

Visst gillar jag att shoppa men att gå omkring och glo i affärer när jag inte ska ha något är inte min favoritsysselsättning. Då sitter jag hellre och fikar någonstans.

Nu traskade vi in och jag fick värja mig för hans närmanden. Jajamensan jag har en karl som inte kan låta bli att tafsa lite på mig så fort vi kommer in i en affär:-) Troligtvis beror det på att han tror att jag ska bli generad alternativt sugen och snabbt vilja avvika därifrån. Jag blir varken eller kan jag säga så där är KP raringen ute i ogjort väder:-)

Plastpåsarna jag skulle ha är inköpta och nu står han i hallen med damsugaren i högsta hugg. Allt medans jag sitter här i lugn och ro och bloggar:-)

Det mina vänner är vad jag kallar för jämlikhet;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet fler som blir lite tafsiga i affärer...

Monica sa...

ja en sånn tur har jag med ,men ikea ör han inte så fortjust i hahaha,men jag går heller själv och handlar sen kan han fixa i ordnng sen ;)

det tackar vi för!! ;)

LJ Media sa...

Att tafsa offentligt är väl kanske inte jättekorrekt, men vad är det för DAMSUGARE du avslöjar på slutet:-)

Anonym sa...

Jaja ett litet stavfel..dammsugare heter det kanske:-)