2008-09-24

Helt otroligt!


Ni vill inte veta och skulle ni mot förmodan vilja veta så kommer ni knappast att tro mig...

..men så här ligger det till..

Jag har inte Borelia, utan ett virus som härjar fritt här. Den ena efter den andra åker hem, trötta illamående och yra. Då man inte misstänker massgraviditeter eller fästinginvasion återstår endast virus.

Detta j-a virus har till slut satt sig i mitt högra öra. Så nu spökar det igen och jag vågar inte ringa till VC för då blir jag säkert klassad som SVBK.

Ni vet Sveda, värk och brännkärring. KP föreslog nödslakt...

Är det inte lagen om alltings djävlighet så säg... :-)

OBS! Bilden har inte ett skit med inlägget att göra mer än att den påminner om svunna tider..friska tider;-)

8 kommentarer:

Monica sa...

Men va otäckt och virus som man aldrg får nått för ;(

fan da hoppas inte det tagit sig hit jag vaknade med täppt öra förut hör inte ett skit!
Men du kanske har ondt eller är du fortfarande yrsel

sofie sa...

Det var inte snällt sagt,lägg det på minnet och säg samma sak åt honom när han blir sjuk.Kram

Anonym sa...

Har du besvär ska du söka på VC, börjar de bråka så hör av dig till mig. Kvinnosjukvård överhuvudtaget i detta land är så lågt värderad så nu får läkarna skärpa sig. Upp till kamp. Oj, är det det här humöret jag är på i dag.

Anonym sa...

Nödslakt..haha..Han har humor :-) Det går nåt liknande här i Karlstad. Krya på dig!

Anonym sa...

Virus attack härjar här med,inte en frisk människa så långt ögat når.Som du säger inte vill man bli klassad som en SVBK.Ha det goo,kram lena.

Anonym sa...

Får jag ge fröken ett gott råd??
Jag har INGEN aning om det hjälper men.... det finns ett thé som är bra mot alla virus. JAg har..... kommit hem från Turkiet.... och har för FÖRST gången sluppit Herpes viruset.
Gå på Hälsokost och köp PAUDARKOTHÉ, det smakar hö, men vad fan... ska vara bra för kroppens VIRUSskydd.... typ Norton!!
Gör nu som jag säger, KRAMEN!!!

Miamedfinaläppartrotssolsemester

Anonym sa...

Nödslakt! *ASG*
Pax för att köpa rumpsteken, det är gott att grilla!

MiasomvillhafriskPangis!

Anonym sa...

Mia tack för tipss... här ska handlas!! Kram och du.. rumpsteken är dein.. den är stor och fet och saftig:-)