2008-09-16

Pankis åt pangis

Han är gullig KP raringen. Jag mår dåligt och vet fortfarande inte varför och då kommer han hit och steker pannkakor åt oss!!! Precis som när man var liten och var sjuk. Då fick man alltid glass och Bamse av mamma:-)

Problemet är att jag inte äter pannkakor, jag äter lågkolhydratskost sen i lördags.

Men Fjunet blev glad för pannkakor är det enda jag vägrar att göra.

Sen var ju tanken oändligt rar.... fick tröstens ord med. "Allt blir bra bara vi bor ihop".

Jag kanske helt enkelt har "Flytta ihop abstinens".

F.ö kallar jag pannkakor för pangkakor.. såklart:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt logiskt för en pangbrud ;-) Magnus stekte pannkakor åt mig och ungen förra veckan. Så gulligt och det kanske är som Kp säger: allt blir bra när ni flyttar ihop :-) Krya på dig

Anonym sa...

haha.. Jag kan inte annat än att hålla med dig :) Jaa, jag har varit på pappa som en pain in the ass om mörkerfälten , men det hjälper tyvärr inte :(

Anonym sa...

klart det heter pang-kakor!