2008-04-21

Testande tidsfördriv

Tidsfördriv om mig som jag snodde från Brynäsdamen.. Kopiera gärna när ni har en stund över. vilket jag inte har men tar mig... Ja vaddå en del pausar med rökning jag pausar med bloggning.

Vilka kan få dig att må dåligt: Personer som går över lik för egen vinnings skull... och lögnare gör mig förbannad.
Hit går jag helst: Dit KP går
Vad åt du senast: Kaffe och ostfralla
Vem fick du mail av senast: En kollega som mailade ett betyg
Senaste bussresa: Från stan för ett halvår sen med den s.k krogbussen Men ska snart på bussresa till Alsace:-)
Manchester eller jeans: Jeans alltid jeans Manchester? finns det fortfarande till folk över 8 år??
Sover du naken: Nänä jag har pyjamas för jag är frusen.. KP klagar men so what!
Vad gör du när du inte kan sova: Läser och lyssnar på KP när han snarkar
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: I Dyltabruk vad det verkar
Hur många dagar i veckan går du på fest: Aldrig numera verkar det som, tävlar bara
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Helt ok för mig
Favoritfilm: Tja.. inte en susning.. ser dom och glömmer dom lika fort verkar det som.
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Nope..who cares
Är du ett intellektuellt geni: Förvisso;-)
Är du den som avslutar telefonsamtal: Ja för det mesta
Vad gör du om tio år: Skjuter och åker skidor tillsammans med KP och kanske barnbarn.. vem vet;-)
Vad gillar du för kakor? Äter inte kakor.. för mycket nötter och mandlar i.
Vad äter du helst till middag? Varierar men gillar husmanskost mest
Varför är du inte vegan? Gillar inte stilen
Vad heter ditt husdjur? Moroten.. kung katt!
Vad har du på dig just nu? Jeans, grå/brun/beige randig tunika och beiga loafers.. PLUS Moccajacka inte gammal skyttejacka:-)
Vad har du för frisyr? Halvlångt rufsigt blonderat och uppklippt
Hur många timmar brukar du sova per natt? Helst 8
Vad dricker du helst till maten? Osötad tranbärsjuice
Vad dricker du helst på fest? Vin och massa läskigt goda drinkar
Vad åt du till frukost? Äter inte frukost..kaffe med mycket mjölk i bara.
Vem saknar du? Ingen särksild.. brukar längta efter teensen i slutet på deras pappavecka
Är du pinsam på fyllan? Nope jag blir kul och glad och håller hov för det mesta:-)
Skriver du dagbok? Bloggar
Vad hade du sönder senast? Fråga KP jag förtränger sånt
Har du blivit hotad på telefon? Ja på jobbet.. rör mig inte i ryggen för jag är ganska "tuff"
Vad var det senaste du köpte? 3 flasor rödvin och en flaska rosé....
Vad har du dåligt samvete för? Inget.. jo föresten men det lär ni inte få veta ens under pistolhot:-)
Vad heter ditt favoritgosedjur? Jeesus vem gjorde detta test.. Gosedjur.. Hahahahha Ni skulle bara veta;-)
Vem kramade du senast? KP i morse såklart.. flera gånger t o m Vi kramas ofta
Vad är du beroende av? KP han är min drog och mitt livselexir. Sen behöver jag kaffe vid vissa fasta punkter på dygnet.

Och nu behöver jag jobba lite..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du goa rara roliga!
Härligt.. nu vet jag lite mer om dig!!! *fniss*

Allvarligt... finns nån länk till er Ställverksutbildning... tipsade sonen, som ligger i Porjos och gör Civilplikt som Ställverkstekniker. HAn sa kanske det.... Annars söker han nåt i Västeås... DET vill vi väl inte???

Mia

Pangbruden sa...

www.suf-edu.org

Gå in på länken KY utbildningar

Pangbruden sa...

En jättebra utbildning i kanonfin miljö som garanterat ger jobb men man ska inte var höjdrädd

Anonym sa...

Spännande!
Jag ska skicka honom länken...
Höjdrädd.... här är han nu.. http://www.400000volt.nu/
Inte en mammas dröm............ men han gillar det!

SKOJ!

Mia