2008-04-13

Helt ok

En vän till mig skrev för ett tag sen att man varje dag skulle lista upp tre bra saker. Den här veckan har yrkesmässigt sett varit en s.k skitvecka vilket gjort det svårt för mig att lista tre bra saker varje dag.

Men idag tror jag att jag kan komma på många saker för huset är städat, nåja inte fönstren då. Trädgården har börjat gjorts vårfin..nej inte hallonhäcken kanske. Tvätten är tvättad och ihopvikt bortsett från alla j-a handdukar teensen sprider omkring sig. Två bra böcker är urlästa och ett par matlådor gjorda.

Just nu skiner solen, visserligen påminner det mig om fönstren men det gör mig glad ändå. Ingen lax fick jag men pojkarna har nog haft en fin dag på sjön och är lyckligt trötta.

Teensen är hemma den ena mer deppig än den andra men tonåringars humör och hormoner kan man bara vänta ut.

På det stora hela blev det en bra avslutning på veckan, jag är utvilad och redo för nästa veckas stress. Jodå häcken full...och ful för den delen.

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Åhhnää... Inte vara så´n nu! Hela du är hur snygg som helst!

Pok

Mallatyckerduärfinbralla

Anonym sa...

Min häck är inte full. Å den är inte särskilt snygg heller.

Anonym sa...

Tjejer... jag menade häcken från helvetet:-)

Majsanochmalla sa...

Phuuu.. Skönt att höra!

Jaaee... Häcken from hell ser för!?!?? Jävlig ut.. Gubbfan borde bjuda på spriten, istf att dricka upp den själv... Iaf till häcken är snygg igen

Pok

Mallaträdgårdstomtebralla

Anonym sa...

Malln.. Den ser än värre ut nu med sin punkfrisyr till ovandel.. suck..och nu ska nästa unge konfirmeras..