2008-04-10

DSC01430

Jag skjuter iallafall bra när jag är irriterad:-P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var snyggt skjutet; på vilken tid fick du det där resultatet?

Anonym sa...

12 s utan stödhand .32

Anonym sa...

Tamejsjutton är det inte lite CSI över den här bloggen :-)Det enda jag nånsin skjutit var Tequila i Sälen en oförglömlig kväll för en sådär tjugo år sen. Oförglömlig och oförglömlig förresten - jag kommer nog inte ihåg ett dugg!

Anonym sa...

CSI Örebro:-) Jajajmensan.. :-) Jag heter ju inte pangbruden för intet:-)

Tequila i Sälen? Skriv en blogg om det.. det skulle jag gärna vilja höra mera om:-) Tequila har ju den benägenheten att man glömmer lätt...

Anonym sa...

så du skuter B på A-tider

Anonym sa...

Jag var klar på 8.. tränade enkom avfyringar dvs medelst precisison.. och pangade bara i väg några för att se att jag tog rekylen som man ska ... det fungerade..som du ser