2008-04-08

Behöver vi nåt?

Hej, behöver vi nåt?

Vaa? Min hjärna hänger inte riktigt med. Vi behöver massor. Pengar, tid, sätta på sommardäcken på bilen och torka av köksgolvet hinner jag tänka under tiden jag svarar Ehhhh...

Ja ska jag handla med något?

Handla? Mat? Jaha så det var vad som menades. Vet inte.. Har inte varit hemma sen i fredags. Jag har ingen aning om vad som finns eller inte finns därhemma. Har teensen varit där är både kylskåp och skafferi länsat. Har dom inte varit där ligger säkert ett och annat halvgammalt och skräpar och ber mig om att bli slängt.

Efter en stunds funderande och pratande kom vi fram till följande: Kattmat (Går alltid åt) Bacon (så vi kan göra raggmunk i kväll) Osötad tranbärsjuice (Mitt livselexir)

När vi lagt på kom jag ihåg att jag även behöver balsam men ett sånt inköp vågar jag inte överlåta åt kära pojkvännen.

Nej mitt balsam vill jag välja själv.

Inga kommentarer: