2008-04-26

Pistolen har pajat

Efter två stationer på C varvet slutade min C-pang att kasta ut hylsorna. Kan vara rekylfjädern eller utdragaren. det gick liksom inte att skjuta mer en ett par skott. Jag fick låna ett annat slutstycke så jag kunde slutföra men... ja ja shit happens.

Prusiluskan gjorde mer än godkänt ifrån sig för det var ingen lätt bana vi tävlade på idag. knappt någon bemästrade den. Bravo tjejen!

B-varvet knölade lite men i början och på slutet fungerade det hyfsat, dock mycket sämre resultat än vad jag både är van vid och nöjd med. Svackor har alla och nu är det bara att bryta ihop och gå vidare. Bara fortsätta och strunt i hur det går. Såna här svackor har jag haft förr men det reder alltid upp sig bara man inte fokuserar på det som är fel och dåligt.

KP sköt fullt och vann B.. min KP minsann..:-)

Nu dusch och familjekväll. Ja just det nu när mobilbloggandet verkar fungera igen så ska jag lägga in en bild på liten Tass som drpg upp en Gös på 2.8 kg igår. Personligt rekord. Inte dåligt av en grabb på 8 år frågar ni mig. En gädda på 3.7 fick han med.. "Min tass" minsann:-)

vän v gav mig en nostalgitripp här när hon i en kommentar påminde mig om mitt vilda leverne som högskolestudent i slutet av 80 talet.. men det kräver en och annan egen blogg. Jag har inte alltid varit en pangbrud förstår ni. En gång i forntiden var jag även en partybrud:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

määähh när ska fisken grillas?? jahaaa redan oppspist-? Nesta gång vill jag smaka !!!!
Färsk fisk gott jhu!!
KramMonica

Majsanochmalla sa...

Jävla bajspistol...

Hit med fisken... Rensar gör jag gratis... Har ju jobbat extra som fiskmadam under pluggtiden... När jag inte var mamma eller festade...

Plugg=fest! Du är en pangfestbrud....

Pok vännen... Hoppas din "skitvecka" slutat bra iaf...

Mallafiskekäringbralla

Anonym sa...

Well M&M&M (alla 3 M) jag kan nog till 100% lova fisk den 17 juni.. frysen brukar vara full av Gös:-) POK