2008-04-30

En rejäl brasa

En rejäl brasa

7 kommentarer:

Anonym sa...

hAHAAHA,, j hos dig brinnere d allafall,, här sitter jag unomhus och gravar åt det USLA försök min bror gjort till majbrasa...Hahahaha.. nån stackare fkjuter rakereter.. hahahah,.. På allvar.. min bror är törd och borde låsas in.... :)

Anonym sa...

och mitt tagentbord borde få sig en rundsmörjning.. verkar ite som om allaa tangenter alltid e så jävla pigga

Anonym sa...

Buz raring.. ditt tangentbord verkar också stört:-) Men det blev lite kul! Kram till dig tjejen

Anonym sa...

fin brasa ,den förstaa jag har sett idag och sista , har nemlig haft lite annt för mig*kramMonica

Anonym sa...

Vad bra att jag fick ge dig en valborgseld Monica! Kram till dig

Majsanochmalla sa...

Ser ut att vara en fin Valborgsmässoafton... Härligt snyggingar! Det är ni värda!

Har Buzan myntat ett nytt uttryck!?

Han/Hon har inte alla tengenter på tangentbordet hemma!??! Hmmmm!??!

Pok

Mallabokstavsbralla

Anonym sa...

Det är bra att det brinner rejält.Jag, gatuflickan och de övriga okända vännerna såg ingen eld alls, men vi hörde raketerna från Slottet när vi kom ut ur lägenheterna.