2008-04-20

Stress

Stressa en söndag rekomenderas inte. Då sjunker mitt humör benhårt och resten av veckan tenderar att bli förstörd. Jag och stress är inte kompatibla kan man säga.

Har fått stressa nu på förmiddagen. Vi ska byta boende det är lite att tänka på då. Dels vad man ska ha med sig men även se till att katten har det bra, att hans kattlucka är öppen och att mat o vatten finns tillgängligt. Jag vill även att det ser någorlunda hyfsat ut när jag kommer hem igen. Stress stress stress.. KP sätter på sig jackan och är redo att fara långt innan jag är klar och det stressar mig bara mer.

Jag är så innerligt trött på detta kappsäcksliv.

Ha fin soldag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ajda ingen bra söndagar är vilodagar;)
Men snart har ni ju bara ett boende , det är ju en morot eller hur;) Kram Monica

Den allvetande brädhögen sa...

Stress, vilken dag det än är, är ett elände!
Man orkar det ett tag, för min del i rätt många år, innan kraschen kom.
Vi ser också fram emot ett gemensamt boende, gubben och jag...till sommaren...efter att haft ett pendlande i 5 1/2 år...mellan Degerfors - Nynäshamn...nu börjar det närma sig en lösning!

Anonym sa...

Shit pangis .. stressa av.. jaghar glassat i solen hela degen.. såå najs.. Börjart nya jobbet i morgon och det ska bli så spännade.

Du får inte hålla på att stressa ochhålla på för då kommer jag o kidnappar dig... Fattru!!! :)

Anonym sa...

kom oh kidnappa mig buz:-) Lycka till i morgon!

Anonym sa...

Åhhh... som jag känner igen mig.... När du skirver att du "hatar" kappsäckslivet... Sen skäms jag lite... tänk att jag i så många år skickat mina barn i en kappsäck, när dom var små... Dom kunde ibland ringa till jobbet och fråga... ska vi hem till dig eller pappa idag....
Då kommer jag på att jag är vuxen och har det ganska bra i alla faullafall.
KRAM bruttan,
Nu ska vi ha en bra vecka! Vi bestämmer det!

Mia i Gävle

Pangbruden sa...

Mia.. där har du en poäng..Kram kram