2008-04-27

¤%#!"&/&("!"%¤%¤¤%

"#¤T%¤&¤%/(¤¤%Q"!¤#%¤!!! Så där ja.. Nu känns det bättre. Jag har betalat räkningarna och var tvungen att få ur mig skiten.

Samtidigt rasar en kraftig brand i Kumla knappt en mil från mig. Giftig rök från plaströr sprider sig. Undrar om jag också måste ehålla mig inomhus och stänga ventiler? Det luktar brandrök men man ser inget.. däremot verkar vinden ligga på hit.. Ja ja vi lär väl få veta:-) Man är väl så inpyrd ändå med krut och bly och gammal ciggarettrök sen ungdomen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

visst är
det kul att betala räkningar !
Bästa som finns då vet man vart pengarna är, så man inte bara har roligt för dom!! Kram Monica

pst håll dig inne tills du vet , börja röja i källaren i värsta fall ;)

Pangbruden sa...

Man känner lukten lite svagt här.. men inget annat.. Så röja källaren vet jag itne om jag behöver :-) kram till dig..

Anonym sa...

Ja de här satans räkningarna *suck* Du sammanfattade bra hur man känner med dina serietidnings-svordomar :)

Anonym sa...

Min nästa lön är redan slut...

Majsanochmalla sa...

Räkningar är skiiit...

Du gömde dig väl för röken...

Pok

Mallaundrarhurdumårbralla

Anonym sa...

Ingen rök i mitt hsus.. Men det var många andra drömmar som rök när räkningarna var betalda:-/