2008-04-11

En vanlig men annorlunda helg

En annorlunda helg stå inför dörren. Vanlig säkert för de flesta, annorlunda för mig. Inget skytte mer än kanske lite träning. Mor och far kommer på besök för uppvaktning och firande av den långe ynglingen. Årlig shoppingrunda med fjjjårtisen snart 15 skall även det göras. Tack och lov för generösa, snälla föräldrar. En kommunal lön täcker inte en fjååårtis shopping och märkesbehov. Eller sminkåtgång för den delen:-)

KP ska fiska lite med lilla Tass hoppas jag, för lilla Tass har behov av en fiskrunda nu. Aborrarna har vaknat och Gösen börjar röra på sig. Julklappsspön och nya drag måste få testas.

Trädgårdsröj var det med.. just det.. höll på att glömma.. önskar jag kunde glömma...

Är ingen älskare av trädgårdsröj. Hade jag pengar anlitade jag en trädgårdsmästare direkt. Eller varför inte en asfaltsläggare:-)

Kompar ut resten av dagen för träning och avfyringsnötande igen.

Finfin fredag alla!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Helt OT: LJ är en pojke, Pangis! Hihi:-)

Anonym sa...

Shit.. sorry hahahahah

Den allvetande brädhögen sa...

Hade du haft pengar hade jag kommit och kantgrävt :-)...

Pangbruden sa...

Stina: Gulle dig.. Men med min plånbok får jag gräva själv:-)

Anonym sa...

Jag trodde vi var överens? Inte före första maj sa vi ju.... Då kommer ju ruskvädret igen om vi börjar röja i trädgården o tvätta fönster och sånt! Men ok då, jag får väl erkänna att jag tvättat bilen både en och två gånger....

Anonym sa...

Ynglet.. Och jag som skyllt det dåliga vädret på stackars stina.. när det hela tiden varit du! :-)