2008-03-31

Ikea en måndagkväll. Kp är överlycklig.

Ikea en måndagkväll. Kp är överlycklig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

KP ser inte så lycklig ut, det gör därimot linjemannen.

Anonym sa...

Det finns väl ingen riktig man som kan se lycklig ut tillsammans med sin äkta "kossa" ;-) på Ikea.. det måste vara som att vara tjur och bli tvångsmjölkad med mjölkmaskin... Fast det är kreditkortet som blir mjölkat istället..

Anonym sa...

Nu tycker jag du överdriver, Pangis...SÅdär ser inte en lycklig man ut. Igår däremot såg jag din vän och DÅ såg han nöjd ut, i den miljö jag förstått han trivs bäst i...

Pangbruden sa...

Arla Lasse: En tvångsmjölkad tjur tror jag inte lider det minsta:-)

Gatu: Jo igår var han i fin form.. ;.-)

Malte: Du har rätt.. linjemannen var överlycklig

Anonym sa...

*asg* hälsa att han ska vara glad det var en måndag och inte en söndag;) *kram* monica

Anonym sa...

Monica: Ja just det! Han borde verkligen vara överlycklig.. korv fick han med:-)

Majsanochmalla sa...

Men då så... OP...

5 kronorskorv på IKEA en måndagskväll... Vad mer kan en riktig man begära?

På riktigt... Jag tror jag är makelös för jag hatar IKEA... Männen blir förvirrade och tror att det är något generalfel...

;-)

Pok

Mallamakelösbralla

Majsanochmalla sa...

Hörru bönan...

Vi prelbokar 7 elle 14 juni...

Jag är veck i kolan just nu... Återkommer med planer... Efter i morgon... Okej raring?

Pok

Mallatänkarokoncentreradbralla

Anonym sa...

M6M En kvinna som hatar IKEA borde vara varje mans våta dröm! :-) Efter detta uttalande lär du inte vara makelös särskilt länge, bara makalös som alltid min vän:-) POK