2008-03-08

Bra och dåligt

Roligt idag: Holm, Södergren och Kalla i nämnd ordning.

Tråkigt: Sanna Kallurs lårskada! Är det möjligt? Sånt får inte hända!! Orättvist tråkigt!

Sen hoppas jag verkligen att Sibel går vidare.. trist om Nordman gör det.. har svårt för den knarrande kåkfararen..

Skriver det här precis innan finalens bidrag är utropade... Bäst var iallafall Luuk..igen :-)

Ja just det present har jag fått minsann.. av bästaste som varit i Tallin.. Hamnar direkt under Roligt idag listan såklart. Bild kommer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nordman *klapp klapp klapp*
Nordman *klapp klapp klapp*
Nordman *klapp klapp klapp*

Pangbruden sa...

Ditt fel:-)

Anonym sa...

Ja kul för Södergren med framgång. Man unnar ju såna där helylleidrottsmän/kvinnor som Södergren, Kalla, Kallur med flera framgångar!

Jag röstade absolut inte på Nordman och känner ingen annan som gjort det heller hoppas jag :)

Pangbruden sa...

Bra Mattias.. jag förståe inte hur dom kunde gå vidare. wissmans silver o Perssons seger idag var också kul. :-) Jag unnar dom verkligen och mitt hjärta blöder för Kallur