2008-03-24

Utmanad

Som Pangbrud kan jag inte annat än att anta en utmaning. För snart 13 år sedan antog jag en av mitt livs tuffaste utmaningar.. En kompis slog vad med mig om att jag inte skulle klara av att sluta röka... Den mannen hade ingen aning om vem han hade att göra med, jag har järnvilja och är rökfri än idag! :-) Tack Kjell för den utmaningen!

M& M´s utmaning är av det något enklare slaget.

3 namn jag går under:
Mamma
Syrran
Moster

3 saker som skrämmer mig
Att något ska hända teensen fysiskt
Att inte klara av att försörja teensen
Droger

3 saker jag har på mig
Just nu:
Superunderställ
Fleecetröja
Sockor i Merinoull (sorry alla djurvänner köpte dom innan jag visste)

3 sanningar
Jag har pussat en affisch av Donny Osmond med rosa läppstift som 8 åring!
Jag älskar oväder, alla slags oväder men mest åska!
Jag saknar fortfarande golvlister i köket

3 saker jag vill ha (men jag har ju allt..suck det var lättare att sluta röka)
En ny torktumlare
Ett påskägg nästa år vore trevligt!
En revolver som fungerar som den ska

3 bloggare jag utmanar
ACA
Tojvan
Bästaste

Som sagt det var nästan lättare att sluta röka..

Fin kväll alla här har vi oväder på gång

7 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Satans kompis..

Jag har ny tvättmaskin och ny torktumlare till salu.. På sant!

Ny pelare... Vill ha tillbaka badkaret.. Och säljer skiten!

Köpt i nov 07.. Wirlpool.. Aldrig använda!

Pok


Köpgalenbralla

Majsanochmalla sa...

Näee... Nu blev det fel... Du är ingen satans kompis... Ser ju hur tokigt som helst ut...

Menar ju satans va bra kompis...

Pok

Malla

Pangbruden sa...

M&M jag är en satans bra kompis helt rätt..pris? POK

Majsanochmalla sa...

Typ 2 500 skr... Prutat och klart..

Pok

Maööabiznizbralla

Anonym sa...

grattis till lampan !! klart hon vill ha en sånn? fin ju!!
i korgon åker jag dit håll, hoppas på bra väder *kram*
Monica

Anonym sa...

Monica kör försiktigt.. vi är insnöade här! Halt o kallt! Kram och tack för gratulation

Anonym sa...

M&M.. jag tänker o räknar..