2008-03-09

Så himla rolig dag!

Hamnade i den roligaste patrullen någonsin. Tre varv har vi skrattat och skämtat oss runt. Skjutit bra har vi också gjort allihop. En av de roligaste, finurligaste banor jag någonsin skjutit. Inte särskilt lätt men med kluriga målspel och snabba tider vilket oftast passar mig. Jag sköt en bit över mitt snitt så jag är mycket nöjd. Placeringar vet jag inte men jag kom tvåa i D3 efter damen ni ser på bild men hon är lanslagsskytt...och en fantastiskt rolig tjej! Så då är det helt ok att hon vann:-)

KP sköt kanonbra och vår revolverexpert gjorde återigen skäl för det namnet. Min gädda vann D2 överlägset och sköt jättebra i B. Klubben tog även hem lagtävlingen. På alla sätt en kanon skyttesöndag. Efteråt hade jag kolhydratbrist de luxe så jag vräkte i mig en Pizzabuffé på anrika "Snoddas" i Linköping.

I natt var det inte helt säkert att jag kunde åka iväg. Skar upp ett finger på revolvern i går och vaknade kl 01.00 av att det bultade i hela fingret. Jag har haft blodförgiftning så jag förstod att det började bli infekterat. Upp och på med ett "spritomslag" + antiinflammatoriska värktabletter. I morse hade det tack o lov gett med sig. Ömt och lite varigt kanske men något får man ju tåla:-) Man är väl en pangbrud:-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl inge vidare att Linköpigspizzeria SNOTT SNODDAS NAMN - han kommer ju från BOLLNÄS! Kram på dig Pangis! Från Victoria

Den allvetande brädhögen sa...

Litet vänligt tips: Smeta ett tunt lager honung på ditt sår, och täck med plåster. Det är svårt att tro, kanske, men honung är desinfecerande. Lycka till, och grattis till resultaten!

Pangbruden sa...

Stina! Tack snälla du för tipset. Det ska jag göra för nu har jag ont igen. Tck för gratulation med.

Vickan: Mail finns på din blogg

Anonym sa...

hahah, förlåt att jag skrattar men på den där bilden ser du ass tjock ut! x) inte för att du är det men jackan gör så att det ser ut som det x) / dottern

Anonym sa...

Busan Det är inte jag som är på bilden Hon heter Monica och bor i tillberga! Hrrmmm