2008-03-14

Bortblåst ångest


Hämtade mina nya lagg på lunchen.. och ångesten är som bortblåst:-) Längtar till nästa helg när jag får provåka.

I kväll ska jag mysa med lilla Tass. Godis och let´s Dance. Teensen är väl knappast hemma, det är tur jag har en bonuskille som fortfarande gillar fredagsmys. KP ska på fest. Vi ska hämta honom i "god tid" dvs "tidigt" för i morgon ska vi tävla. Jo jo jag minns väl hur det var i julas sist han var på fest:-) Hämta mig kl 23.. ehhh sen när hamnade min by i en annan tidzon än stora staden?!! Först när mitt ur närmade sig 02.00 på natten tyckte han att klockan var 23... Ha ha ha.

Finfin fredag alla!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fester har förmågan att bli svårare att lämna ju längre man är kvar.

Anonym sa...

Den där tidszonen är ganska lätta hatt hamna i efter några öl.

Anonym sa...

Ha en 3vig kväll med linjemannen!

Majsanochmalla sa...

Mmmm... Bira/vin... =betongfötter..

Ha det bäst Pangisen...

Pok

Malla

Anonym sa...

Han ska hämtas i god tid.. liten linjeman är trött och saknar sin pappa... sånt smälter en pappa för:-) Annat när det bara var gamla jag som låg hemma och trånade.. Ha hahah

Anonym sa...

god tid hahaha tur det inte är mig du hämtar jag brukar låsa och släcka ner där jag är hahaha ;) Monica

Buzan sa...

jupp, så är det, ju roligare man har desto saktare går uret :)